Followers

Monday, May 4, 2009

how to make diz?

Tau tak nak buat macam ni?
Serius, lepas habis my honest degree and bekerja di company ini..
my majoring totally change pastuh skill photoshop hampir tumpul,
owh pliss help..

Lepas yus bagi tutorial hdr, aku de la try2..ade jadik..ade tak
((practise makes perfect, ye sabo..aku berusaha untuk lebih kerap mengexplore perisian tersebut..))

Besides, aku juga merajinkan diri untuk melayari laman2 web berbentuk photoshop effects sebagai supliment to my brain..siyes, aku tak mo lupakan mereka. aku mahu pandai dan tidak tertinggal dibelakang lepas tak selalu beremosi ngan mereka..
(jeles tengok rakan2 yg kerja kat agency, mereka smakin pakar dan advance..uhuk2, sila share..jgn tamak..plis2 T.T)

macam mana nak wat ni..?





























credit:Nill photo fx creative effects

cantik ar...(^^)



nih hasel editing ala hdr.
buwokk? yela..si pengantin pon tak suke
T_T



















No comments: