Followers

Sunday, June 14, 2009

JUn

JUn..
Jun tuh mungkin nama orang.. yang mungkin nama penoh mereka Junaidah-Junaliza-Junaifah-Junizana (ini rakan sekolah, tapi kami panggil dia Juni..hehehe..mungkin mak beliau panggil nya dengan panggilan JUn)..

tapi yang sinonim ngan kalian pasti lah bulan Jun, bukan?
Bulan Jun-bufdae ibu ku pada bulan ini, lebih dari 4org kawan ku lahir bulan nih..dan tiap hujung minggu pada bulan Jun tahun ini aku dipenuhi dengan keramian-majlis2 indah mempesona...sila la teka majlis apekah gerangannya

Tahniah kepada mereka2..yang jayanya bergelar graduan dari Universiti..
Tahniah jua pada mereka2 yang akhirnya bergelar..isteri dan suami, hehe..

Jadi, dipendekan cerita..
Hujung minggu aku sungguh pack, tiap2 minggu ke majlis perkahwinan si rakan2..
sampai disindir2, "kamu bila lagi?".."ha pasni **** la plak.."-sambil tersengih2 sinis melihat reaksi aku, ingt aku nak blushing?aku sengih jewr..huh
dalam hati berdoa juga..mudah2an aku bakal membontoti kalian2 si rakan ku ni dalam jangka masa yang tidak la terlalu lama..ye, gatal leyh tahan ni..huuhu

Tadi..antara mybff's wedding..
wah melets leyh tahan, alhamdulillah majlis berjalan dengan lancar. Aku sempat melihat majlis pernikahan yang diadakan sehari sebelum persandingan gara2 kerjaya ku lebeyh diutamakan-maaf dut. Agak sedeyh kerana tak sempat melihat mempelai bergandingan dengan persalinan serba silver ala mawi-ikin (konon nya)..hurmm, xpe..pastinya ade kesempatan untuk melihat album perkahwinan kalian..

aku sedeyh ketika mendakap dut sebelum pulang..terasa sorang2 rakan aku telah dirampas.hukhuk-kejam nyer daku..tak2..aku doakan kalian bahagia ke akhir hayat. alah,husband dia pon bukan orang lain pun..hapelah aku nih.huhh-cepat lahir kan baby cumeyll

Diz coming weekend is anel's turn. huhh..Yang nih pasti lebeyh melets..aku memang la teruja nak melihat beliau yang selama sbelum tarikh 20th Jun tuh, sangat gigih ya amat..menyiapkan persiapan perkahwinan. Itu pastinya dialami oleh setiap pengantin..dan aku tak sabar untuk menghadapi minggu2 kacau bilau tersebut..-to be continue with my pixs for next entri-dadaa :D

1 comment:

aShEMaSt said...

iyer la.. turn kita akan sampai jua.. bersabarlah.. tapi janganla kamu melangkah bendul.. tunggu daku dulu tau! janji janji!! sya juga turut teruja nak pg kenduri anel.. tp cuti aku bagaimana?? boss plss plss plss bagi aku cuti...