Followers

Thursday, September 3, 2009

lapok dek panas

..aku da lama tak update blog

sebab, aku sebokkan dia..new babyblog..~huhu

lagi maybe sbb tade banyak masa menaip
kot?-rindu zaman study, intenet dimana2..


Kawan2..
tak sangka dah 2 minggu puasa kan...
Aaaa..rasa sedeyh la (sbb abg opis nih pi bukak lagu raya..adehh)

masa berlalu begitu pantas,
dah bulan sembilan pon..


Terbaru tentang aku,
aku dah tak keje malam..
Aku dah jadik manusia normal yang bekerja ala-government
masok kol9 balik kol 5-heaven

tapi kadang2 ku rindu keje malam..
~no trafic jam

walaubagaimanapun aku maseh tade seat sendirik,sedeyh~
-aku da keje lebih setahun tau kat bh niuhuk2.., boss cpatla..aku pingin seat sendirik!

Guys meriahkan la blog aku..
bila korang komen, aku akan lebih rajin mengupdate
kesian kan aku?ahhaha

ehh, aku pon da tukar fon
sbb fon lama 5300 dah takleyh didengari dengan baik oleh pemanggil yang memanggilku.
Okeyhla..
semoga sempat aku meraikan Aidilfitri,
amin..

Jangan lupa singgah blogshop aku
Sokong perniagaan bumiputera (^^)

3 comments:

bspotgurl said...

keje mlm?? ermm tak sesuai utk I sebab I akan rasa mengantuk yg amat sangat.. so cemane nak keje time mlm...

eza2odette said...

tapi keje malam kat bh best..tak sempat nak rasa ngantuk pon-n kol 11 da leyh ciow.u kena try skali .. (^^)

anil lutaze said...

ni luahan perasaan apa saja ni...

sila2 beli tudung jiji yg havoc ni...

oops..slah blog rupanya..hehehe