Followers

Friday, August 6, 2010

ezaodette

Hah..Selamat tengah hari.
Alhamdulillah.. kenyang, sbb baru lepas lunch makan siput sedut masak lomak terbaekk. haha
Korang plak lunch lauk apa tadi?
oh lupa..mungkin korang tak perlu lunch sebab korang sedia kenyang dengan kegembiraan mendatang,
seperti boifren baru lepas ajak declare ke..atau sedang bercuti di Tioman bersama sahabat handai ke..atau korang happy giler akhirnya aku update blog aku selepas sebulan berlalu. hehe.kannnnnn???

Apa cerita kamu sepanjang sebulan ini?
Dah dapat surat naik pangkat? Atau baru lepas resign?

Walauape pon aku doakan baik² saja buat rakan blogers ku (yang membaca SAHAJA) haha..

Aku dan rakan kongsi booth baru lepas ditipu oleh syarikat event managemnt A** S******.
Aku rasa bukan aku dan rakan² sahaja,
banyak juga booth lain yang ditipu oleh syarikat ni..
TAK, bukan mereka larikan duit kami..
mereka menipu dari segi janji*manis sahaja.
Aku frust gilerr ngan COMPANY bodo** ni..
yang penting BakMEH DUIT AKU BALIK!!


ok.
Itu cerita tak best.

Cerita BEST,
Ramadhan akan menjelma next week.
Wahh! sangat rindu suasana Ramadhan.
hehe..

Buat blogers yang pertama kali menyambut Ramadhan sebagai GILFREND/BOYFREN-Tahniah!
Buat blogers yang pertama kali menyambut Ramadhan sebagai ISTERI/SUAMI -Tahniah!
Buat blogers yang pertama kali menyambut Ramadhan sebagai IBU/AYAH -Tahniah!



Sebelum menutup perenggan,
sila la hayati ekspresi muka kembar aku yang gewdiks di bawah ni.
Beliau mendapat suprise..
dan teka lah ape suprise tersebut..hihi















Sapa teka dengan TEPAT aku bagi $$$ raya
hahahhhh