Followers

Thursday, December 9, 2010

spread the love♥

Salam..
sorry kalau lately ni entri tak segiler selalu.
maklumlah..#sindrompatahhati berleluasa, kadang dtg menggila..kadang kena sipi2..kadang2 datang tumpang lalu..hai perasaan perempuan memang selalu tak rasional dan ikut emosi..tak payah deny,
memang IYER! sekian..

Semalam kami bermesyuarah pasal column 'Fail mahkamah'
Isunye, sebumbung tapi tak sejiwa.. Hidup 14tahun tapi suku tahun akhir bersama tidak bersapa.
..dan hari ni, Hakim mahkamah tinggi syariah ditangkap khalwat (Metro 9/12/2010)
wei..wei..wei
ape ni?


Akhirnya, aku mengkonklusikan bahawa..
kalaulah yang dah hidup bertahun2 tu..tak pernah looking back,
Tak pernah sayang dan hargai ape yang pernah mereka lalui..
tak pernah kasihankan anak2,
apelah sangat kisah aku yang bercinta bagai nak rak 7tahun tanpa hasil ni..

Sedeyh.
Aku sedih dengan institusi rumah tangga begini..

Ayat ni aku petik dari rakan yang pun turut merasi pahit percintaan,
" kalau dah tertulis jalan sebuah cerita yang bukan kita miliki,
...jadi kita hanya perlu mendengar dan melihat sahaja..
Mungkin bukan kebaikan buat kita, tapi utk pihak yang satu lagi..
dan mungkin perjalanan hidup kita lebih panjang dan kebahagiaan kita berbeza..."

Aku rasa boleh buat lirik lagu...memang sgt menusuk jiwa aku. Ikhlas sangat T_______T

Aku re-read buku John Gray,
untuk meluahkan sesuatu..kamu2 pasangan kena buat love letter.
Perempuan mesti suka buat benda ni..tapi lelaki akan selalu pandang remeh, sbb dorang ego.
Love letter is the best way untuk lelaki/perempuan bagitahu apa yang benar2 anda tak berpuas hati terhadap pasangan..pendam atau lari, bukan jalan penyelesaian..

Mars n venus punya keinginan berbeza..

Gud bai peeps.

3 comments:

Anonymous said...

orang yang dah kawin, pun boleh berpisah. apala lagi pasangan yang tanpa ikatan kan. tapi semua tu kat tangan tuhan. be strong & smile. :)

eza2odette said...

thanks sayamm :))

cik fifi@fitrahana said...

nak like boleh???? hihi