Followers

Sunday, March 29, 2009

Kertas jawapan

(free tagging lagi)

Kaq ita, nah jawapan nyer..
1...Three names I go by

- Nurrul+iza+jie

2...Jobs I haved in my life
- graphic artist

3...Three places I have lived
- Chaah~lendu~Kolej Mawar ..haha

4...Three TV shows that I watch
- ape ekh?tade yang wajib tonton skrang..huuhu

5...Three places I have been
- Tiga tersebot ade di Malaysia

6...People that e-mail me regularly
- facebook, sara freder, funlook

7...Three of my favorite foods
- Cadbury Turkish delight+asam pedas ibuku+cheese n garlic nan hakim baru, s.a

8...Three things I would like to do
- Nak jalan2+nak shoping tak hengat+nak off day more n more..

9...Three friends I think will respond
- .. tati aziz, chiqchill, imnotcute i guess? hu2..

10...Things I am looking forward to
- Nak idup senang+bahagia+berjaya~amin

Rasa macam kena jwab Paper subjektif english,huuhu..next time bg objective nyer paper plak ye kaq ita.tenkzz karena tag!

3 comments:

CouLeur de Chiqu3 said...

ayOOO...kene tag lagi ehh..wajebkah menjawabnye kakak gg...uhukk2zz....?

anil lutaze said...

hahahahahahahahaha....aku pon mahu off lbih

CouLeur de Chiqu3 said...

owh kaka gjie sile jgn mmberi alasan..klo panton dibalas panton..klo tag WAJEB dibalas tag juga...silakan menjawab...