Followers

Sunday, March 15, 2009

Sumpahan

Sumpahan 'mahlok berbulu'~kot?
haha..

Tekejot berok aku bile incek amadku membawa sesuatu ketika rombongan mengejot family beliau dtg jumaat lepas-iaitu sangkar kaler pink, ade binatang berbulu didalamnyer..hehe, bukan anjing yer..kucing pon tidak.teka??

incek amadku: Nah, mak bagi..

Aku menjengilkan mata (reaksi tersembunyi dibelakang mak beliau)..
yela, gile ker apa..aku menjaga mahluk berbulu tersebot, takut la..aku takot kalau binatang tersebut mati di atas kecuaian ku.hukhuk

Tapi aku tetap ucap tenkz.huuhu

Dah bagi nama pon, banyak betol nama dia..
Mak beliau suh bagi nama Aishi, ashemst bagi name Bubuyat..kaq ririn panggil shi2 (malas nak pronounce Aishy), pengutip rental umah sewa kitorang plak panggil dia Blacky, sbb dia ada mata dan seluruh badan yg hitam..

Kalau korang?

Ini lah Aishy Bubuyat Blacky

Aishy Bubuyat Blacky sangat nakal tapi cute!hehe

6 comments:

anil lutaze said...

dia mesti x sbr nk jumpe kakaq yg cumel ni..tunggu kakak dtg er... watever la name ko!! ngee..nge...

Hibah said...

weh!
aishy tu nama anak boss aku dowhhh!!
hakhak!
setarap ngan wabbet ko!
nyiahahahaha!!

kiut sama2 kiut ;D

CouLeur de Chiqu3 said...

wehuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhh !!

MU'MIN said...

tomeinye....mcm tuan dia lah...hehehe

khairudin said...
This comment has been removed by the author.
khairudin said...

hm

bubuyat is my nick..
not a name of a rabbit...

god...lmaotf

hu3