Followers

Monday, November 2, 2009

heppy bufday!

























..haha,bufday girl ialah saya.
bukan today.. smlm la.. 1st nov (^^)
tochey2 to any1 yang wish me on fb, blog and henphone.
luv ya All.

sonok ker jadik bufday girl?
aku mmbesar dengan tidak meraikan hari jadi secara beriye2..
cukup dengan wish, n cake-mostley from kawan2 n family.
hadiah?mase school dulu adela gak..
semakin membesar nih.. tak brapa kecuali dr myMr. amad
from myMr. amad is wajib..-full of suprise.mmg tak sabar menantikan hari lahirku kerana ingin tahu kejutan dr beliau..heheeh

yay..
Tahun nih (n tahun2 sblumnya pon..) november ialah bulan peperiksaan..
so aku pasrah jer if myMr Ahmad tak smpat nak wat preparation..
Jawapan nya, mlm bufday tuh..
kami bertemankan slice cake n satu lilin..
dan saya dapat ni~hehe
















Suka2!saya suka ni.. masyehh b





















Ini wajib, tapi asekk sekuntom jer? nak sejambak polak... :p


tenkzz to myMr Amad
love u owezz!muahhh

5 comments:

anil lutaze said...

amboi demand er...ko tmbh sndiri bunga tu...kt florostika byk...hehehe

apa2 pon selamt hari jadi again...

eza2odette said...

hahaah.. masyehh anel.

florostika kena beli sendirik. tamau.ko tambahkan!hahaha

sila1209 said...

da...kalo g2 kawen cpt2...jiran2 sbaya ko sume da kawen...bln12 ni wani...tgl ko sorg jer tau...hehehe

ad'ezalwin said...

hah.. tau tak pe. untuk jln suria1.. tinggal aku, miza n effa jer. haha.. adoi. doakan ya!

CouLeur de Chiqu3 said...

happy belated bufday..kite same2 dh tuaaaa..hikss !!