Followers

Thursday, October 29, 2009

parah

aku tak decera parah, dun worry..hehe^^

Kesian aku kat parents aku..
siyes..mereka masih tak kenal jemu memujuk aku untuk bertukar kerja dan beralih ke kerja gomen agar hidup lebih terjamin..
haii..ibu and ayah..
terima kasih kerana tabah..

ayah call tghri tadi coz dia nmpak iklan jobsmalaysia.
wallkin interview kot?
okelah2..aku tak melawan kali ni..
aku bagi respon +ve kat ayah, insyAllah aku akn pergi ayah..ye..baik!

incek amat aku pon bising sbb aku xpernah nk amek port permintaan ibu bapaku..
perihal aku menolak idea mereka bekerja kerajaan ni bukan baru sekali..da banyak kali-
derhaka kah? (hurm..agakla~ibu pernah merajuk sbb aku tak nak isik borang dpli..adoii-tapi dah minta maaf dah, pastuh my mom tak merajuk lepas aku pujuk..ayat baekk punyo.heheeh)

Korang rasa2..knapa ibu n ayah aku nak sangat aku kerja kerajaan?
tak vogue ker kerja Nstp?hurmm...

ye..aku dah janji pada diri, akan aku pergi walkin y bapak aku minta tuh.
P/s; Aku belom sampaikn kepada ibu n ayah ku perihal kak asma dapat keje gomen, kalau cakap confirm beliau pon beriye2 suh aku mengikot jejak kak asma. ye, kalau dah rezeki tak kemana ayah...

mmuuaaaaaaaaaahhh,
love both of u


6 comments:

anil lutaze said...

mak bpk aku pon sama...tp aku kata je ye...hakikat aku x moh..sbb laki aku dah gomen...biar aku pribet...hikk

aShEMaSt said...

hahah..meh sini num tepon umah..nak kal mak gtau perkara sebenar..bagi cepat!!! sememangnya mak ayah kita mahukan yang terbaik..semu e2 telah dilalui dengan pekakkan telinga..alhamdulliah doa mereka termakbul..terima kasih!

eza2odette said...

anel----------haha, tabaek tau!


ashemast----------ya betol. tapi kita hanya merancang.muemuemue..

masyehh u ols

IntanBerlian said...

hehe..hi eza~ i think kan..nape mak ayah kite nk kite keje gomen.sb tjamin kot..nanti xde la ssh.bygkan lah klo keje ngn syarikat...mne la tetibe bangkrup ke..lg 1 bgos utk hari tua kot...de pencen.huhu///

eza2odette said...

hye bellarossa----itulah, adoi..tapi sumer pon begantung ngan rezeki kan. okeyh, let see ow it goes keyh.tenkzz

CouLeur de Chiqu3 said...

seperti ibubapaku juaaa...

tapi aku ttp memilih hala tujuku sendiri...untuk mmbuktiakn pd mereka

AKU BOLEH !!