Followers

Monday, October 19, 2009

papadom

Since nengok film afdlin tajok dia lost n faun (kalo tak silap),last time..
aku mmg surrender tamo lagi nengok citer dia..(dah sah2 tag line los n faun-cerita paling merapu abad ini-pon kalo tak silap aku)

tak, bukan citer tuh takbest..citer tuh okeh, klaka weyh..
tapi better aku ngok kat dvd jer kot...smbil pelok bantal.hehe

Tapi, aku mungkir janji jua..
huuhu, lepas Papadom menang award bnyak kat ffm22..
aku cam terpanggil nak nengok kat pangong-aku mmg mudah terpengaroh..
hahaah..
jawapanneyr, citer tuh tak rugi untuk ditonton..
sungguh korang aku tau dan lebih mengerti naluri bapak2.hehe
lawak giler..dan sedeyh jua-aku nangis dipanggung..(ini serius)

Nengokla wahai korang.
dan impak paling best cerita nih..aku terasa nak makan papadom sekarang..
hahaha-zasss (ade ke paapdom sebesar yang cik saadom buat pada abad ini?)


------------------------------------yang klise dalam film ni ialah watak scha, watak y mmg wujud..tapi aku menyampah.huhu--------------------------------------------------------------------------------------------






















maaf, mungkin poster lama




7 comments:

BULLET said...

papadom mmg yang terbaik la takat ni kan...setuju x?

Mama AF said...

ala..nk komen kt papadom..tp tk nmpak tempt komen dea..tatau r maybe salah laptop sy nye screen kot..ngeee

btw.papadom mmg terbaek kn!rase nk tgk sekali lagik..ngee

salam perkenalan :)

bspotgurl said...

I pun setuju yg film PAPADOM tu best sesangat

eza2odette said...

bullet--------setuju!yay

mizzsyaidris: haha..jom nengok lagi!
salam perkenalan jugak!hehe

bspotgurl: yela..papadom best..ngah nangis2 pon nk gelak.adoii..best2!congrates afdlin..

aShEMaSt said...

ala..belom tengok lagi..tak der yang mahu teman..biasa la syakan bujang di sini..uhukuhukuhuk!

eza2odette said...

oh jgn sedeyh. nenah bisa menemani..nantikan! (^^)

ihsan incalescence said...

dpt ank comey yah =)