Followers

Wednesday, October 21, 2009

diwali

















..Haha, maseh dalam mood raya walau syawal sudah melambai bubye kepada kita.heheeh..

Last saturday anel jempot kitorang open house diumahnya, sempena raya..tapi sabtu lepas deepavali juga. maka deeparaya berlaku..huhu

Aku beriye nk carik punjab sut.meroyanla pada hari jumaat, dalam keadaan kelam kelibut di brieckfields..misi pencarian punjabi bersama rakan semeroyan-nenah+asma..bermula.yay!






















-
--------- murah ker?------























--------- jadilah pengguna y bijak (^^)------

















--------- msungguh hingar keadaan disini, gegendang telinga ku tadapat tahan er..------

















tqz to photographer: cik senah ronggeng


Kemudian beriyelah kami ber3 menggayakan baju2 tersebot dirumah anelun.muehehehe
-sebenarnya aku n asma jer, si nenah ronggeng nih tak bole menggayakn costume tersebot kerana panas katanya-hari tersebut dia telah ditempah anel untuk menjadi bibik..haha.















aku, laki anel..anel, asma















aku, net, asma, Iryna, Kak Farah























aku n asma-baju nak sama.hahaha






















aku, net, asma witout nenah.........ntah mana fiona pegi.adeyh

4 comments:

bspotgurl said...

yang kedai BOMBAY tu nampak cam kat India ler pulak..hihik

eza2odette said...

haha.. kalo tak kata kat jln brieckfileds compem ade y pecaya di India.hehehehe

Diarihatiku1976 said...

wahhh.. lawo gak malaysia dalam gambo ekk.. 1 malaysia betul le... chaiiyokkk

anil lutaze said...

fionakan jd bibik aku jijie...hihihi...ko nk g brickfields ari tu x ajak aku pon er...haha