Followers

Tuesday, October 27, 2009

peristiwa II

..bukan2, no2..bukan pasal tergolek doq lagi.hehe

congratulations to my buddy- maz n tunangan beliau.
wah2..aku tasabar membontoti beliau..
doakan ku (^^)


















ini la maz-cun tak?kami2 y solek nih..hehehe
kol9 maz dah menjerit2 dalam sms,
" cpt kakak..hurry up, rombongan lelaki da nak smpai.."
maklomla makeup artist tak menampakkan muka lagi..muemue































kami2 y maseh single, not yet available kot..
kecuali si manis berbaju biru..heheeh
(promote ko eryn---beliau baru break atas sebab2 yg tidak diingini, sape2 berminat leyh mintak number fon beliau kat saya ^^wink^^)


















memberi sentuhan akhir kepada maz























hanya kami ca'arian y hadir























1,2...3
congraTulatiOnssss maz+eday!
muahhhhhhhh3x

24th Oct 2009-saturday
bersamaan atok maz berangkat ke Makah al Mukaramah,
semoga mendapat haji y mabrur..
amin..

8 comments:

Miss Go Lucky said...

Wahh...gitu siap promote aku lgik...haahahahaha...bagus2 kawan yg baik..heheeheheheheh

eza2odette said...

hahaah..lalaalalal..banje makan!

aShEMaSt said...

cantiknya maziah~ jom gee n eryn cepat2 membontoti~

Hibah said...

alahaii...sedihnye aku je yg xde.. :(
keje di tganu.......zemmit!

sila1209 said...

congratez maz...hah gee pe lg...come 2 join d club...hahaha

eza2odette said...

ashemast: sunggoh aku mau..bilakah?sabar ya..

tati: ayo, tatau maz merajok!haha

myblog: im coming.. very soon. hahaha-amin!

anil lutaze said...

kasik ad hbis blajo dulu er...pstu suh dia kumpol duit byk2 buat duit hntaran n blanja kahwen dulu..psstu lamr ko n msok memnang...mse tu kasi tau aku...hahaha

eza2odette said...

hahah.. mase tuh even ko da sebok ngan baby, tade2 kena jugak jadik wedding planner ku. tau2!