Followers

Sunday, October 25, 2009

tidak suka ini

Aku sorang setia. maka aku benci melakukan ini...

























sebenarnya aku pon belum tahu tarikh sebenar iklan ini perlu disebarkan..tapi y penting, aku tak suka pencarian ini. Kerana aku tak pasti dapat ke aku hidup sebilik dengan org tak dikenali?uwaaa..

jgn di tnya kemanakah teman sebelum ini pergi...uhukuhuk.kerana
aku sedeyh--tanya beliau sendirik. (-.-)


-----------------------------------------------sungguh emo, tahniah kepada kak asema.hukhuk

5 comments:

aShEMaSt said...

alalalalala~sedey okay!! tq..tp agak keberatan sbb da selesa dengan korang suma..belom pindah lagi nie tapi udah windu!!!! tamo2!

Unknown said...

pompuan je erk...??
emmm....
hehehe...

slamat mendapat roomate baru...
huhu...
:D

eza2odette said...

ashemast----video call selalu. jgn lupa kami disini.

biskutmarie--------of coz la pompuan jerk.heheehe.tenkzz awak!

aShEMaSt said...

ok..tiap2 malam sya videocall supaya kita ley bergosip cam slalu b4 tdo...huhuhuhu~

anil lutaze said...

aku x tau k.asema ada blog..wahh...kena bergiat aktif utk cari rumate bru ni...gud luck