Followers

Tuesday, February 2, 2010

petang.lahap

Hah suke tak?
Aku dah buang lagu dalam blog ni.mesti korang suke kan?
lebih2 lagi Nu'ul..haha, sbb dia org y paling memaksa aku utk buang itu lagu.hu

Rasa gembira hari ini, kerana akhirnya dapat pergi gym pagi tadi, setelah sekian lama hanya berangan2 gara2 tade running shoes. Ouh selamat tinggal kalori! aku kehilangan beliau hampir 100 tadi.yes!

Pastuh rasa syg nak makan..haha.
Tapi bukan petang dan ketika ini, kerana aku lapar sampai rasa nak marah..
haha..ade rasa nak mkn sumer benda bila marah?ish2..

Tak, hari ni ade makan2 farewell, dan mknan tersebut di arrange dpn desk aku ni.
Ahh bau dia...
(geege..kalori dengan gembiranyer menari2 bila nafsu makan aku meluap. kemain lagi!harkdishh!)









Welcome back calories...

5 comments:

Super MY Plant Food said...

calories will never leave u 4 ever!! gud! hakhakhkaaaa

eza2odette said...

hah!ko jahattttt :p

darwina said...

hahahhaha~ lawak la ko gee~ adoyaiii

eza2odette said...

aku pon nk jadik da biggest looser.challenge ko.wahaha :p

IntanBerlian said...

kak eza tah nape xkuar shoutbox ni.. huhu akak ditag untuk join contest.