Followers

Sunday, January 31, 2010

he turned 26!

Happy birthday to my mr. amad.
He turned 26 officially on 28th Jan.. yeyea!
Alhamdulillah..




















 :: hand made card special for mr.amad


Ouhh..mmg payah nak organize suprise bufday party org lelaki ni..-sgt seriuss.
Preparation dah bermula sekitar 3minggu awal.
yela.. aku dah 2 tahun kot tak buat sumthing suprise utk si dia..
So, perasaan tahun ni agak meluap2 la..hehe


1st thing,
carik hadiah..






















Aku tadela berduit sgt nak bagi dia benda ni..
Excited meluap2, tapi tak menyimpan.. so, mmpu ke nak beli?huuhu
nak dijadikan rezeki katanyer,
sorang abg office yg dapat lucky draw ipod touch masa family day BH nak jual ipod touch ni, 8GB.
tak meloncat aku?
ahahah..wow!!
Tak sampai half month pon abg tuh pegang...
yeyeeya..
besh syiokk..
yang paling best, leyh la aku bayar dua kali..
haha.. perangaiii~

::Thanks to abg atang!

So, hadiah settle..
tapi lupa plak aku nak snap pix.
Aku suka bungkus hadiah with plain+texture wrap,
then tambah riben..
mmg exclusive.
korang try la.. hadiah tak mhl pon nampak mahal--hehe















2nd thing---
aku deal ngan mr. amad's fren
since dorang nak wat game futsal on 30th.
(Ah.. bukan aku dapat jumpa pon 28th tuh..of coz we both bizi during weekdays..)
weekend pon oke..kan b?
biar dia rasa kuciwa sekejap..hehe



Si dia buat perangai!
Kisah1
**sebab 9pm kitorang still lom smpai sports planet ampang sbb stuck, lagi2..kitorang sampai  sesat barat mlm tuh..ouhh..dia nak cancel maen, so nk tuka plan..kami pegi makan je------itu giler!

















:: Akhirnya sampai jua..huuhu, sungguh lega.



Si dia buat perangai!
Kisah2

**Geram sungguh, lepas game si dia tanak join kawan2 lepak.. alasan, nak balik shah alam--n dah malam, n dia naik motor je.(sungguh menduga perasaan)..dalam kekelam kabutan itu, reaksi aku masih cool..aku tanak nampak beriye sgt--aku tak mahu dia menghidu sprise ini.
Ouh..akhirnya, rakan2 beliau berjaya mmujuk. lega kali ke-2..memang nak kena geget incek amad ni.


















:: Brownies walnut santapan kami

Alhamdulillah..
lega giler.
Lepas order..baru aku amek kek dalam kereta..
Hah..
suprise b!
















:: Lepas tiop lilin, potong kek la


..and million thanks to rampagerion xspcially
Ennon y reserved naili's place n banyak berjasa..huu



























































:: Rampagerion



Thank you so much guys!















P/s:: u ols kena cikedout rosak padam (klik je) then u akn remember them all. hehehe




9 comments:

Bulan Dilangit Osaka Biru said...

sweetnya.....
beruntung besday boy

IntanBerlian said...

wah sangat2 sweet.hehe.teringin nak wt surprise mcm tu gak.tapi tak kesampaian..end up suh kwn dia blikan kek.itu je yg termampu.huhu.. jauh bebenar la hai.

Hibah said...

nak iphone!!!!(tu je yg aku kisah..hikhik ^^)

tapi tapi...
tahniah atas usaha ko yg bersungguh2 :)

eza2odette said...

~cik moon-hah, berbaloi2 bufday boy..huuhu

~bellarossa-awak wat suprise balik mlaysia di malam bufday beliau.ahh..touching!hahaah

~tod-itu ipod la cik tati.. ipod touch jer. heheeheh bukan i phone.

Super MY Plant Food said...

aku harap2 sgt aku mampu buat mcm ko. cewah! sgt2 bersungguh2.
tp.... hu

aShEMaSt said...

wow! besh2..hihihi..syukur suma selamat! ad pasti suka!!!

darwina said...

hahahahah~ aku suke!

darwina said...

:)

eza2odette said...

nurul~ ko kena buat cm ni yerk.haha

ashemast~ huehue alhamdulillah kak.kekeke

darwina~ ayark, ko suka tang mana awin?haha..