Followers

Monday, April 5, 2010

shocked!

sumer org tahu yang kita kehilangan beliau-
dan aku mmg sgt² sedeyh..sbb aku rasa 'dia' sumber inspirasi setiap pagi.
--inspirasi untuk semua orang y wajib dengar riuh page era

Thanks to Zizan RL
sbb aku baca wall shout dia kat fb then i know da condition of Arwah..
n i was really shocked.
Teros riuh kat twitter..n bila Aznil approved, hati terus tak keruan.

Hari sebelum kejadian,
aku risik² dengan rakan² mcm cat-abg z (orang² y agak tahu pasal industri)..
yelah, sbb sangat confused dengan kenyataan eraFM ..
dalam laman sesawang aznildandinberamboi.com kata condition dia semakin baik,
dan sgt lega dengan perkara itu..tapi lain pula kata² manusia² di opis,
n some person twitted y organ utama arwah da shutdown
--since cat kerja dengan afdlin, im sure dia tau la sket sebanyak.
The truth is memang arwah kritikal n bergantung dengan mesin hayat...
Abg zainuri (penolong pengarang hiburan Berita Harian) said so..
n doc da suro panggil ahli keluarga..

wah malam tuh lagi la aku tak keruan..
aku tataulah kenapa, tapi mmg aku takott sgt² kehilangan beliau dalam industri..

Akhirnya, dalam keadaan tak keruan aku terlelap jua..
..Mior text me: my uncle,Mior Ahmad Fuad Mior badri has gone..@12.30
Innalillah..only noticed at 6am.
dan terus berjuraian...

Semoga Allah mencucuri rahmat ke aats roh beliau.
Al-fatihah..


























Ini tribute aku untuk allayarham-
page undi tak undi yang aku buat untuk manusia paling kelakar
...dia dah lama menang dihati peminat² nya.

we gonna miss u... MIOR AHMAD FUAD MIOR BADRI-(1966-2010)

4 comments:

syaf said...

semoge beliau ditemptakan di tenmpat2 org beriman

aShEMaSt said...

gee..thanks sbb sms me pagi tue..memang terkedu dapat sms tue..tak caya..sedey gla.time g keja dengar era pun berjujuran da.ish tak pecaya till now!!! uwaaaa...

eza2odette said...

hah kak asma, walaupapepon kita kena redha. g dah redha dah..sbb kalau kita masih bersedih, arwah tak tenteram..ok?hehehe

eza2odette said...

yer syaf...inshAllah