Followers

Thursday, April 29, 2010

ontahh la

Selamat petang rakan2. Dikedinginan petang, yang sejuk salju ni..tiba² aku teringat akan blog ini..ouh, sangat kasihan kerana dah sangat lama aku tak menjengah. Aku sndiri tak faham apa yang aku sebukkan.kepala sungguh berat, tapi jangan risau..aku masih utuh dihadapan pc kerana sememangnya aku wajib utuh, sbb pekerjaan aku masih membelenggu fikiran..(ye, maksudnyer aku masih diopis ngah tunggu work aku diapprove, lepastu baru buleyh pulang) ah..kerja ouh kerja. Hari penuh keserabutan adalah khamis, tetapi khamis jua membahagiakan kerana esuk aku cuti..huyehh!


Sambil minum teh tarik yang aku kirim dari amir..aku meneruskan karangan  di blog ni....



Lepas tuh amek masa 20 minit ayat seterusnya.
kronik tak aku ni?


Aku seriusly tatau nak update ape.
Seronok baca blog korang..
haha.. aku banyak jadik silent readers aje, kenapa tak kumen?
sbb ni lah maasalah aku..
tatau nak RESPON! ayarkk..ape dah jadik ngan aku ni..


nantilah..ade idea yang menggila aku update keyh.
mwahhhhhhhh!

















sapa nak massage aku?
aku upah eskerim malaysia..perisa milo, suka kan???
haha :D

daaaa

3 comments:

suezen said...

betul2..kengkadang x tau nk komen ape kan:)

eza2odette said...

huuhuhu.. lepastuh tatau nk update apekan? :(

m.a.p.i.e [ Ku sEnDiRiAn] said...

kakakaka... bile dh jdi cam 2 kn....idea pon xde dh kn