Followers

Wednesday, June 2, 2010

bukan ko sowang punyer ok?


Panjang tak tajuk kali ini?
haha.. saje kasik gimik aje.
hari ini aku gembira weh, sangat GUMBIRA :)

tapi dalam saat gembira, jangan di lupa yang berduka- bersyukur sebab tahanan² yang ditawan dalam kapal Mavi Marmara dilaporkan selamat. Entah, tak pasti kadang² laporan media ni boleh diguna pakai atau tak..berita paling latest mmg aku kurang pasti sebab aku jauh dari TV, papepon aku doakan si Jahanam Israel laknatullah akan mendapat balasan paling dasyat sedasyat lontaran batu api neraka dari burung ababil. Astaghfirullah..


ok kembali pada tajuk,
hu?( sebenarnya topik mmg tiada kena mengena dengan tajuk.. jadik, proceed je k (^^)
jadi, gerangan apakah yang buat beta gembira sekali?
Ahahaha.. beta gembira sbb my bff dah masok labour room.
rasanya setiap 2hari sekali aku asyik call or ym tanya dia, dah ke?dah k?
Kira aku excited nak menantikan anak kelahiran beliau..wowweeee, dan jawapannya
hari ni dia dah selamat dalam Labour room, tapi belum ade ebrita beliau berjaya mengeluarkan baby lagi..tak pe aku sabar menanti..
segeralah Qaisara keluar dengan selamat +doakan baik2 sahaja buat puan Linda..amin!..


Berita seterusnya-
Aku dan rakan² akan buka booth di PWTC

Start Time:
Friday, 04 June 2010 at 10:00
End Time:
Sunday, 06 June 2010 at 17:30
Location:
PWTC (muslim world Biz)

ok, sesapa yang baca announce ni automatik WAJIB hadir ok.
ahahaha..booth kami booth wanita, harusla menjual shawl dan tudung dari belibelah-shawl,
lain² barangan Mary Kay, Extender Dahlya :)
Jemput Hadir..

Ni 1st booth aku,
kebetulan Belibelah-shawl sambut 1st year bufday dia,
berangan aku nak give away 'sumthing' untuk customer y banyak support.
Tapi banyak perkara nak kena pk ni..hold dulu kot?
tapi jangan risau..siwiyes barangan belibelah-shawl murahh bangatt :)
Tak datang RUGI tau --hehehe.ancaman separa membunuh :p

Yang penting, aku sangat NERVOUS dengan ini booth weh,
banyak aku pk..mcm mana nak display, call card n tag perlu ker?
aiyark..mmg amcam budak setahun dipaksa mak susun no1-sampai no 10.
huhu.. doakan aku yer blogers :)

http://muslimworld.com.my/
(for more info sila click)


ps~**another bff aku sedang terapi selepas patah kaki akibat terlibat dalam kemalangan baru² ini.
Maz segera sihat..pehtuh kita shopping barang wedding kau! ahhaha :)



1 comment:

darwina said...

nak ikot g shopping gak~