Followers

Tuesday, June 8, 2010

fenomena LBS♥




aha, suka hati nak cakap aku jiwang ke..feeling lebih ke..dalam hati ada taman k. :p
Untuk orang² single parents macam ak ni (maksudnye berjauhan dengan boifren..atau ade boifren tapi mcm tadek jer..)kami perlukan hiburan² mcm ni untuk feeling 'cinta' macam org lain yang sedia ade boifren/pasangan etc.

Caranya, kita selami hati pelakon pompuan tuh..letakkan dia dalam diri kita..
automatik..kalau tuh kisah cinta, rasanya kita yang sedang bercinta..terbuai² mcm apa yang kita lihat..ahh, perasaan tuh indah, ape salahnya org mcm kami nak feeling apa yang kami tiada sebenarnya..kan?kan?sila AGREE :)


LBS berjaya mengalirkan air mata aku.
aku so TOUCHING. aku gelak. ak gembira. aku sedih. ak marah.
tapi d point here, aku tak berapa ingt novel dia..jadik all over, cerita cinta kronik macam ni dah lama aku dambakan dari Malaysia. selama ni asyik layan feeling cerita indon,cerita korea.. cerita ali setan..LBS mmg BEST!


Lagu dia buat aku terbuai²..erk

aku benci que haidar. Dia sangat pandai berlakon.. "syiall!!!"---antara pekikan dialog dia lepas tolak ayu2 dan terkena pasu..pehh, aku mmg takkan lupa. Giler horror wehh..

Oh lisa, kenapa ko menangis tak keluar air mata?
ada sapa2 boleh cubit lisa sampai dia nangis tak??
sekali jer air mata dia mngalir..masa kasyah nak blah.TAK CUKUP!
air mata dia kena mengalir masa mak dia sakit, masa mak dia paksa dia kahwin..masa dia kena pukul dengan Azmi..ah! sila jadik gembeng macam aku.ahahhaah :p
--pandai jek aku comment
sedikit sebanyak benda ni effect, tapi..ahh, aku suka la film ni!


Plot cerita kena lebih smoothh.. hurmm, sbb nampak terlalu cepat, agak tercungap2 jugak aku nak kejar mcm lari botton 4x400 meter ..heheheeh


layan male vers pulop oke. :)






♥ ♥ ♥

6 comments:

darwina said...

gee.. klu ko tak ckp ko jiwang pun, aku ttp tahu ko jiwang.. weh, tapi kenape aku tak nangis pun tengok cite nie?? n kenape lisa surihani punye 'R' terrrok sgt?? kelakar la...

sedih la jugak, tapi aku ttp tak nangis~ heeeeeee.. :)

eza2odette said...

hati ko keras.atau ko tak pernah terpk kalo ko ade kat keadaan tuh? adehh.. ke ko tak de perasaan awin?? aahahhaha..fine artist come on, jiwa ko halus..mesti ko nangis dlm hati :p

darwina said...

hahahahaha~ serious dowh tak nangis.. ade la sedih2 tu, tapi takde la sampai nangis2.. tapi aku tgk kuch2 hota hei (btol ke aku eja nie) aku nangis pulak.. wakakakkaakakkaaaa

Hibah said...

weyh..ko bace x novel dia dulu? aku mmg die-hard fan novel dia zaman kecik2 dulu. aku cem tak suka muvi ni. best sgt eh gee? uhuuuu

eza2odette said...

yatod..kalau ko dye hard fan pelisss ko jgn nenguk! sbb mmmg different dan ko akan jadik marah. huuhu-aku dah tak hingat pon novel dia, jadik aku feeling j la muvie die..huuhu :p

partisan said...

pecaya atau tidak.. aku baca novelnye waktu sekolah dulu.. hahah tapi tak tgk laa pulak movienye...