Followers

Thursday, June 24, 2010

wakawaka..aa AA

Sebelum meneruskan rangkap seterusnya,
tak terlambat harapnye ucapan Selamat hari bapa buat seluruh bapa-bapa di dunia ini,
dan bapa saya..Tuan Hj md said b Dahlan.

"..ayah, orang tak bagi hadiah pon.
orang nak belanja makan sate tamau..huuhu "
(weekend yang banyak wedding, maka tiada apa² sambutan.sekadar ucapan dari telefon, memandangkan pagi ahad semasa berkemas nak pulang k KL, ayah dah hilang dari rumah. Beliau mmg banyak agenda..tapi i♥u, remember ok!!)















Gambar masa birthday ayah..yg ke..teka?!hehehe


Hah.. mari ke kisah sebenar.
worldcup fever sedang berlangsung?
wowwee..

Aku tak die had fan po worldcup ni, tanya nama pemain bola mana2 team pon aku fail weh.ahahha.
tapi kalau ajak lepak mapley nengok worldcup nih, aku ON aje..tadehal lah. :D

Aku nak share pasal semangat kerjasama pasukan Grafik, Berita Harian.
yeyeahhh--poyo giles
Sempena PIALA DUNIA ni, diorang wat pertandingan DECO PIALA DUNIA. Hadiah utama RM5,000 kottt?
wow!

Cara-caranya, kita kena hias unit ikut pasukan WORLDCUP yang kita sokong. Hellooo, jangan haraplah nak main pilih ye, kena cabut undi. wahahah.. dan kami adalah penyokong...
N.E.T.H.E.R.L.A.N.D






























Hand made--no digital, semua manual :D


























































 Holland team






































Bodak sports jual vuvzela satu RM6 :D




Sekian halua mata untuk hari ini. Tatau nak taip ape. otak dah jammed.hehe
Kita nengok sape menggondol piala WORLCUP okk.
♥♥

2 comments:

aShEMaSt said...

german! huhu

eza2odette said...

hahaha.Holland plis (^^)