Followers

Thursday, September 26, 2013

R E V I E W


Aku janji nak buat review..
Janji bukan kepada followers je, kepada diri sendiri jua..
(Macam lah masih ada followers yang layan blog aku ni kan?)

Aku nak review pasal Wedding dress+pelamin+bunga tangan, Pulau Tioman, Sabah dan Breastpump.

Aku merasakan bahawa review daripada blogger adalah sangat penting untuk kemasalahatan ummah.
Ewahhhh...

Memandangkan aku pun suka google research dulu before buat something2..
Aku amek pandangan bloger2 yang buat review agar tidak terkilan dikemudian hari..
Selebihnya Tawakal tu Alallah...
Justeru, apalah salahnya turn aku pulak yang share pengalaman sedia ada dengan melakukan review. Ye dak?

Tapi nanti, nanti.. bukan sekarang. Sabar and Stay tuneeee...

p/s: Anyway i am currently are job seeker. Mohonlah komen, kot2 nak guna tenaga kerja..Perak territory only. Thanks!



2 comments:

suezen said...

wah review ape meh:)

eza2odette said...

Atototoo... Tacingnyeee, thanks suezen comment. Tott dah tade reader dah my blog ni... Hewheww... Mcm2 nak review. Tungguuuuu..... Hihi