Followers

Sunday, April 19, 2009

mahu!

Aku mahu!
mahu update new entri-cerita yang berlaku 1,2 minggu nih..mao header- nk kena design dulu, tapi ak tak punya mase..
uhukk2 (tatau mane dah aku spend 24jam yang Allah beri..)

Aku mahu upload gambar2 keriangan mase pegi abpbh-genting highland dan Cameron higland yang baru2 ini ku jejaki..tapi ak mao edit dulu,bau besh!

Aku mahu edit gambar2 tersebut sambil menyerapkan effect hdr yang ak pelajari dari tutorial yunus( ya dia mmg hebat+unggul! Yunus ajar la ape2 lagi yang bole dikongsi..hiihi)
Tapi belom berkesempatan..jadi, bila nak mula?


aaaa..mau..mau!!!

jie..sila lah gagah!(ye, aku cuba... T.T)
tenkiu.. (aku rase letih dan mao tido sekarang-di opis)

3 comments:

anil lutaze said...

ala..boleh je buat..blik koje..trus buat kt rumah naa...

MU'MIN said...

usaha tangga kejayaan...
chaiyok!!!!

aShEMaSt said...

tdo jer..hukhuk!!