Followers

Thursday, April 23, 2009

malam yang panjang

Ternyata aku yang telah hilang skill menulis nih teraba2 ingin memulakan ayat..
uhuk2, malam yang panjang..(maksud aku malam ini)
aku di office dikala kamu2 sedang riang ria menuntun televisyen bersama keluarga sambil mengunyah snek kegemaran, atau..

Dikala kamu sedang indah melewati dinner bersama insan2 tersayang,
aku di sini (maksod ku di office) dalam rimbunan page2 yang perlu dissiapkan kerana bakal ditatap oleh kalian2 pada keesokan hari..




apekah kerja aku??











Antara page2 yang bakal kamu lihat sok-carilah di paper mane yer :)


Page nih kamu akan lihat pada hari minggu nanti, sbb off stone malam nih..maka memanglah hari Khamis hari berat-dan malam yang panjang..buat ku

Kamu bole kata keje ini mudah..-zahirnya.

Jawapannyer tidak semudah yang disangka..

kerana biar ia half page, ia bukan dikendalikan oleh aku sahaja..

kami kerja bersama.. -team work!

(silalah buat rombongan ke company kami di Jalan riong, Bangsar..huu)

hehe..ape pon, aku gembira dengan tangungjawab ini :)

Berjumpa lagi dilain entri.

Silakan dengar lagu baru kegemaran ku ini.

dada..



2 comments:

anil lutaze said...

jiji mmg pekerja yg berdedikasi...bkn mlm lah ji..hari yg pjg..

Hibah said...

see u at the blue carpet :D