Followers

Tuesday, April 28, 2009

mau dia

hye u ols.
Actually nothing to be update+share,
my life is just so-so along diz while.
uhuk2


Cita-cita bulan nih, aku nak dapat kan dia
tak kesahla sebenarnya..dia atau atau lain2 jenis darinya.
yang penting kamera berbentuk compact.

Ye, aku mmg tak nafikan-SLR mmg bagus,
disamping dapat membeli dan mendapat kepuasan
boleh juga dibuat side income..
tapi aku tak larat la nak bawak SLR ke sana ke mari.
Aku perlukan camera yang hebat tapi ringan..
cukup function-pluss video ye, yang penting kalau terrr campak2 sesekali aku tak la ralat sangat sbb harga dia masehh okey
uhuuhu..

Entah,
doakan aku ya..
takotttnyer, belanjawan bulan nih nampak tak berapa nak menarik
hukhuk..

Okeyh, jika kamu2 tau dimana ade buat promotions or sale menarik or wharehouse mngenai mereka2, sila2 la memberi maklumat kepada aku.yea?tenkz!

sekian..

1 comment:

anil lutaze said...

yay!!!! buln dpn leh aku gode2 kamera ni...wei...tepek r pic die patotnye kt cnii...