Followers

Tuesday, December 1, 2009

Preview

hye kawan2!
salam Aidiladha
(harap belum terlamabt..heheheh)


hari nih mood saya baek..hehe
Walau pon pagi tadi bersesakan bersama pemandu2 buduh sekitar bangsar (mereka tak bagi laluan okeyh..saya da lambat pi opis nih, 2,3 kereta..berdegil tanak bagi jln..giler tak cooL..grrrrr)...walaupon saya tak ckup tido gara2 menuntun latenite muvie.
jeng3..
sy nenguk Twilight saga new moon.
ade sape2 dah nenguk???



























hahaha..utk sy y sejiwa ngan bella tuh,(tapi bella suka nyusahkan orang-eirrr..saya tak sangat..lalaalal)
mmg giler touching ah.. hahaha

Bila si edward tetiba nak blah---camtuh jer, mmg sgt mengkonfiuskan...terkial2 la si bella diburu pontianak. iShh poyo betol citer tuh, tapi sy suka!!
(sepak sat gi..------nenah suka sebut ni kalo aku emo..sebok jer dia :p)


Korang, gi larh..bawak boipren n pasangan ya olss yer.
heee
rating1-10
saya nak bagi 9 lah.
best!

dah, gi cepat-

8 comments:

~*mrsnzam*~ said...

komen komen komenn...no komen..hahaha~~ sian.. kna gak beli tiket wayang...

IntanBerlian said...

mentang2 aku duk india.boipren aku dah lyn cite tu sorg2.kcewa aku.

eza2odette said...

hahah.. kak jaja,akhirnyer kuarkan doit jua. mencik!!kekeek


bellarossa--kat india tak kan tade pangong awak??awk layan kat sane sorg2 gak!

bspotgurl said...

Samelah kita.. I pun suka sgt dgn si vampire yg romanticc gitu.. dan Bella pulak.. aiseyy apsal ade perasaan pulak kat Jacob si mamat werewolf nih... ishk ishk.. dua-dua handsome kan cemane nak buat..hihik

syaf said...

RAMAI YG RPOMOTE CITE NI...nk p tengok r cam nie

langkah kaki.. said...

ek???dah masok lom nei komen saye??

langkah kaki.. said...

yey..kite sependapat!!how i wish to be at bellas positn..(gile hape???>bkn pe...ader jacob n edward...both pon sweet gilerrr..haish..hehe:D

eza2odette said...

syaf---kalo ko tak jiwang sgt, ko tayah layan la.hehe.tapi effect 3D wrewolf dia leyh tahan gak..mue2

jijie----dah la nama kita sma (most my fren pgil i jie@jijie..hahaha, peh2 kita sma2 gielr citer ni..hehe)

jijie+bsportgirl----masa jacob berangan nk kiss bella..i jerit2 taleyh2..sbb edward da cop.ahaha..papepon, nak tengok twilight 3 pula.huuhu