Followers

Monday, December 21, 2009

elo2..

wuyo..
hehhe.. saje aku biarkan blog ku bersawang.
kasik kowang rindu sket kat aku.
rindu ker?
tak kesah..
tapi persoalannyer,
ade ke kwn2 bloger tunggu aku update blog?

huu..
tak kira, bagi la can aku memerasankan diri :p


aku tataula aku nk update pasal ape.
Bizian sepanjang minggu di bulan doblas, padahal..
pastila ade banyak cite baru ekh, tapi belum ade mood untuk menulis..
huuhu..
sbb aku nak kepilkan gambar2 kegembiraan skali masa berkongsi penceritaan tersebut,
tapi masih belom smpt menggodeh gambar, nanti yer.

Jom cerita isu hangat nih..
Bung mokhtar n zizi ezzete sah berkahwin?

haih aku nyer topic mmg sungguh tak ilmiah.
Macam macik kepoh ngah gossep bawah pokok sambil makan jambu.
jangan marah keyh..

Aku sikit pon tak kisah,
jodoh kan Allah tentukan..
kan?hehe

papepon tahniah kepada mereka.

ade sapa2 mahu nengok gambar family Bung tak?
nih aku petik dr google..
ntah..terjumpa.huuhu (^^)
















p/s: aku tak sure gmbar nih tahun bile..sorry


Pehhtuh, biler cik kiah nengok gambo nih,
mula lah dok mengata..

"itulah kamu, tidak pande menjaga laki"
"hehhh.. dah tua kerepot pon mahu y muda..."
"aik muda terliur jua pada y tua.. tak tau ker anak2 kecik sian ..blalablalala"

erkk---aku tak pasti sebenarnya, tapi aku rasa kata2 diatas ni normal la bagi pehak perwakilan cek kiah yang suka bergossep-
(kesian sesiapa nama cek kiah---ampun,huu)


aku ade baca artikel ni..
di mana, jap eh.. bagi aku paste artikel tuh,
baru kowang puas hati kan..?
jap!




























Tolongla klik untuk baca dengan lebih jelas, sape suh tak beli paper BM2 last week kan?
kan dah tak dapat info..



ha, tengok tuh..
krisis lelaki pertengahan usia..
korang rasa ade kena mengena tak ngn kisah percintaan Bung n zizi ezzete?
eit..komenla sket..
suka2 jer nih, hehe.masing2 ade pendapat kan?jom share.

oke, aku mahu pulang dah.
jgn lupa kumen!
chiow



3 comments:

aShEMaSt said...

amboi3..kalah azwan ali nieh.. herm..yang muda nak kejar harta jer..ntah apa yang diaorang pk..cuba pk cam nenah..hahhaha.. gempak abess~

eza2odette said...

haha.. kak ma, pk cm nenah..pk cam ape??huuhu~

anil lutaze said...

jodoh....hahaa

aku ingtkan isteri bung mokhtar ni ala2 bini rais yatim ke, najib ke, x pon normala samsudin ke...ala2 mak datin glemer..ler....tp mcm anak die je wey...sbb umo die dh 50 ..plg koman anak bls2 thn ke 20 ke..

ni kecit2 jek...

tp kalau kes cmni...hrp pasrah je la k kalau berbinikan zizie yg gebu gebuan tu...meloponglah bini bung...terseksa zahir batin...