Followers

Thursday, December 31, 2009

welcome 2010

Wah.. welcom 2010!
Alhamdulillah, aku sgt bersyukur dianugerahkan umur dan kesihatan yang baik,
hingga dapat  merasai kedatangan 2010.
..rasa terharu ni, ade mcm nak nangis weh---huuu





















Pecutian paling howt 2009


Apa perasaan korang?
ada tak perasaan cam..
-bese jer?

ade2?
haha..besela..exspcially org2 y cam aku,
y di malam new year yg besejarah org dok nengok bunga api..tapi aku maseh diopis nengok skrin.
well, work become 1st la..tanggungjawab kan?

huuhu..
ohh..Aku sgt teruja menempuh tahun baru nih,
sbb mmg sangat banyak impian aku pada tahun 2010,
yang aku mmg sungguh berazam untuk nya.
doakan aku!





















will us be wedding of da year thousand10? tetttt--huu


cerita 2009?
banyak pengalaman dan pahit manis,
buat aku semakin matang--ayat biasa la.
hehe.. tapi serius,
2009 tahun pertama aku bertatih, 1kaki melangkah menempuh alam dewasa..
aku belajar utk bekerja, carik duit, guna duit dengan cermat
--sbb aku bayar sendiri segalanya y aku miliki
wah, pengalaman tak ternilai...
(selama dan selagi aku belajar, even baju raya pon tahu2 nk raya dah siap oke..aku tak pernah sebok, sbb dah sure2 ibu kesayangan akn prepare sgalanya---dasyat?kwn2 aku ade y lagi dasyat, aku oke lagi--heheh)
Aku rasa terharu sbb aku diberikan Allah menempuh roda kehidupan ni.
Aku rasa, rate umur aku ni waktu klimaks dalam kehiupan manusia la---
hurmm...






































!st time ever dalam hidup aku nak try tuka tayar--i did it! 
korang pernah??come on gurls, try once-


so,
welcome 2010!
goodbye 2009,
pengalaman lepas jadikan iktibar..y akan dtg tempuhi dengan bijak!

wassalam

5 comments:

Ummi Alisya said...

InsyaAllah, ade jodoh Gee dgn dia, tak kemana. Moga kekal hendaknya...

(suke tgk pic Gee dgn Ady tuh. so suwiiiitttt!) ikhlas tau!

eza2odette said...

hahah..tenkz kak!

IntanBerlian said...

hehehe.wah kamu.hebat tukar tayar.haha..bnk kwenb jempot gue ok?

aShEMaSt said...

ahh tukar tayar tue lakonan la..hehehhe..teettt! herm da howt vacation of the year erk??beshkan..2010 kita g lagi la..hikhikhik ;)

anil lutaze said...

huu..aku x pernah tukar tayar...aku berdoa kpd kereta aku supaya dia x bocor pulisss